Anima Briganta

Di Pino Rispo D.R.

Anima Briganta…

É poco ca te cunosco…

E fino e mmó…

Ogne notte te sento..

‘Na vucella fina fina…

Ogne notte dint ”e suonne..

Tutte ‘e juorne dint”o core

dint”a mente…

Anima Briganta….

Síí ‘a storia nosta nnegata…

E pe chesto me viene n’zuonno….

Vvuó ca je conto ‘a storia…

E je ‘o stó facenno…

E assaje se stanno sveglianno…
Anima Briganta….

Chesti righe ‘e scrive pe tté…

Pecché tutte quante hanna sapè….

Je te ringrazie pe chello

Ca mmè dato….

Senza ‘e te nun sapesseme

Chi fosseme….

Nun sapesseme chi simmo

state….

Ogge tante ‘e nuje….

Avimma truvato l’identitá…

Avimme fatto….

‘Nu passo addreto

dint”a memoria….

Pe cancellá ‘o risorgimento…

Ca fino e mmó stá bucia…..

L’hanno cuntato dint”e libbre

‘e storia….

assasini fatte mite…..

Mo ‘a storia d”e vinte…..

A cuntamme nuje pe vuje

frate nuoste…

Vuje site l’eroje overe….

‘E piemuntise ‘e savoja…

Ll’ore só state ‘e n’ffame…

‘E brigante overe…
Grazzie ‘a té anima Briganta,

Ca ncè miso dint”a nuje

L’anima toja ribelle….

Ogge…..

Parlene ‘e libbre nuoste…

Parlene ‘e canzone…

Parlene ‘e puesie…

Fra poco turnarrá ‘a gloria….

Fra poco l’emigrante diciarrá…

Mo torno ‘a casa mia!

Pubblicato da pinobriganterispo

Sono un brigante e poeta Napoletano, scrivo per amore di patria, per il Regno delle Due Sicilie, tramite la poesia voglio fare la mia parte,e divulgare la veritá storica nascosta dai Savoia, lasciai la mia Napoli e la Capitale del Regno al etá di solo 13 anni, la mia famiglia fu costretta ad emigrare come tante altre famiglie, siamo arrivati in terra d'america il 29 dicembre 1973. Da recente ho scoperto che il mio popolo ha una storia nascosta non detta. Ecco......oggi sono come i fratelli martiri .........oggi songo BRIGANTE!!!!!! Pino Brigante Rispo

Lascia un commento