‘O cammino d’’a vita

Di Pino Rispo

‘A vita…..

Mè pare llonga ma nun è..

É ‘nnistante è ‘na bbevuta d’acqua….

È ‘na resata cu ‘namico

È ‘nu suspiro int’’a nuttata..

‘Nu grande dulore quanne

Nun vulisse sapè..

‘O cammino è lluongo

Ma nun è

Assaje cchiù peggio…

Quanne sì sulo

E niusciuno stà cu tte..

Cammine e cammine

Senza ‘e te fermà..

Uarde sempe annante

Senza ‘e te stancà…

Pecchè ‘nu juorno ‘o stesso

Te truove comme ‘a primma

Sulo e abbandunato…

E doppe ca te nnè si jjuto

Te vveneno ‘a truvà….

Chiagnene ‘nu poco…

E te lassano ‘nu sciore

‘A vita ha ddà essere goduta

Ogne juorno ca passa

Cchiù s’accorcia…

N’ato juorno trase e và

‘E pressa…

Pure quanne staje ‘a Nnapule…

Ca è ‘o paraviso mio

Vulesse ca ‘sta vota

‘A vita me facesse fesso

E po sempe me trovo

Int’’e meglie suonne

E stongo int’’a ‘sti vie

Comme ‘a ‘stu penziero

Ca è ‘o cammino..

D’a vita mia!!

Pubblicato da pinobriganterispo

Sono un brigante e poeta Napoletano, scrivo per amore di patria, per il Regno delle Due Sicilie, tramite la poesia voglio fare la mia parte,e divulgare la veritá storica nascosta dai Savoia, lasciai la mia Napoli e la Capitale del Regno al etá di solo 13 anni, la mia famiglia fu costretta ad emigrare come tante altre famiglie, siamo arrivati in terra d'america il 29 dicembre 1973. Da recente ho scoperto che il mio popolo ha una storia nascosta non detta. Ecco......oggi sono come i fratelli martiri .........oggi songo BRIGANTE!!!!!! Pino Brigante Rispo

Lascia un commento